kawan

Ahad, 19 Disember 2010

**welkam**

tiada bumi tanpa hujan.
tiada malam tanpa bulan.
tiada hati tanpa perasaan.
tiada hidup tanpa penderitaan.
tiada.tiada.tiada.tiada.


dan tiada aku tanpa Dia dan mereka-mereka.fulstop.


welkam to my upsidedown world.selamat menjengah ke jendela dunia-ku yang tunggang terbalik.dunia yang menyiangkan malam dan memalamkan siang..siryes penat.seminggu belum cukup untuk habisbasuhbuang segala bagai bad habits yg dah sebulan diperam seperti buah ciku muda.xmampu nak menyelarikan kehidupan di rumah dan di sini.berbeza


PERGI.


pergi main jauh-jauh-jauh agar aku tenteram di sini.cahaya ilmu.hiraukan mereka dan segala macam titik hitam di hati.datanglah ke mari menerangi hidup kelam-ku.datang ke mari membawa setitis dari lautan ilmu Yang Maha Bijaksana.datang bersahabat dengan manusia yang sangat amat memerlukanmu ini.please,im begging you.

dan.


aku terbabas lagi.agenda untuk satu sem tersusun rapi.tapi aku seolah-olah belum sedar dari mimpi indah yang panjaaaaaaaang.oh.tolong jangan biar nightmare yang lalu menghantui hidupku akan datang...shuhhh..shuhhh...shuhhh...pergi jauh-jauh.jangan biar aku cicirkan amanat b0nda yang kupegang kukuh..erat.kemas

aku hanya mahu melihat bibir itu sentiasa tersenyum melihat hidupku.berjaya.

Tiada ulasan: